Stärka vårt företagsklimat

Hur kan vi tillsammans stärka företagsklimatet i Osby?

 Företagsklimatet diskuteras just nu mer än på länge. Osby Näringsliv samlar företag från hela kommunen för att driva frågor som är viktiga för företagens utveckling. Just nu vill vi fånga upp fler perspektiv från företagare i Osby. 

Vad fungerar bra idag? Vilka utmaningar möter du i din vardag som företagare? Finns det frågor som du tycker får för lite uppmärksamhet? 

Oavsett om du idag är medlem eller ej uppskattar vi att få ta del av dina tankar och erfarenheter. Ju fler perspektiv vi får in, desto bättre förutsättningar har vi att tillsammans stärka företagsklimatet i Osby! 

Kontakta någon i styrelsen eller maila oss på info@osbynaringsliv.se